I en tid, som ofte kan virke overfladisk, er det en sand fornøjelse at arbejde med en kunde, som går i dybden med sit brand. Som vil mere end blot kradse i overfladen, fordi brandet er baseret på ambitioner om ikke bare at gøre det godt, men bedre. Sammen med tekstforfatter, Kristina Rosengren, har jeg udviklet brandstrategi, navn, corporate identitet og emballagekoncept for HAV of copenhagen. HAV of copenhagen er marinecollagen-pulver med fokus på mere end blot at fikse det ydre. For HAV of copenhagen plejer og styrker også alt det, øjet ikke ser. Knogler og led under huden, som er mindst lige så vigtige at passe på som det organ, der pakker det hele ind. Hvordan udtrykker man det? Ved at gå imod strømmen af overfladiske quickfix og vælge et enkelt, seriøst og naturligt udtryk. Og et navn, skåret helt ind til benet, som udtrykker brandets skandinaviske ophav. HAV of copenhagen repræsenterer et holistisk og videnskabeligt syn på kropspleje, fordi det indre og det ydre hænger uløseligt sammen. Det skal give mening at pleje kroppen - og ikke bare den del, vi lige ser ved første øjekast. HAV of copenhagen – The deeper meaning of bodycare.

Forrige
Forrige

Food Bornholm